مشخصات درب پی وی سی
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب روکش پی وی سی

روکش های پی وی سی به صورت رول است که وقتی درب درون سینی دستگاه قرار می گیرد تحت دمای با مکش زیاد روی درب وکیوم می شود به طوری که اگر شبکه بندی درون درب محکم نباشد درب تحت فشار خرد خواهد شد، از این رو معمولاً شبکه بندی درب های روکش پی وی سی چوبی یا یونولیت می باشد و اگر قرار باشد از شبکه بندی معمولی استفاده کنیم بایستی ابتدا رویه درب روکش شود و بعد از روکش کردن رویه را مانند تولید سایر درب ها بر روی کلاف پرس کرد و در صورتی که روکش کردن رویه درب قبل از تولید درب انجام شود کناره های درب باید جداگانه روکش شود که در این صورت میزان درزها زیاد خواهد شد، چسب هایی که برای روکش کردن پی وی سی بر رویام دی اف استفاده می شود و در دمای 80 درجه مجدداً فعال می شوند از این رو اگر رویه روکش شده قبل از تولید درب آماده شود بایستی پرس رویه بر روی کلاف را با استفاده از دستگاه پرس سرد انجام داد.
در حال حاضر بیشترین استفاده از ام دی اف روکش پی وی سی در تولید درب های ضد سرقت ایرانی و ترکیه استفاده می شود و برای درب های داخلی آپارتمان ها نیز بسیار رواج دارد.

درب های روکش پی وی سی اتاقی

درب روکش پی وی سی  تعریف ما از ضد آب بودن این است که درب بر اثر رطوبت هیچ گونه آسیبی نبیند.که این تعریف برای درب های روکش PVC به طور کامل صادق نیست.پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورق های پی وی سی با ضخامت های 16میل را برای ساخت کابینت سرویسهای بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند.
همین ذهنیت باعث شده که درب های روکش پی وی سی را هم به غلط به عنوان درب پی وی سی و ضد آب معرفی کنند.در صورتی که ورق های پی وی سی ضد آب کلا پی وی سی می باشند.اما ورق های مورد استفاده در ساخت درب در اصل ورق های ام دی اف هستند.که با پی وی سی به ضخامتهای 0.4 یا 0.2 میلی متر روکش شده اند.باید توجه کرد که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است،اما در صورتی که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد.

آیا درب های روکش PVC کاملا ضد آب هستند؟

در بخش مربوط به درب mdf درباره ساختمان این نوع درب ها موارد مهم را بیان کردیم. میتوانید با مراجعه به آن به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.
به این نکته نیز باید توجه کرد که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است اما در صورتی که کلاف درب  pvc  نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد و همان اتفاقی که برای سایر دربها از جمله دربهای “اچ دی اف” و “اچ پی ال “پیش می آید برای این درب هم پیش خواهد آمد و در صورت روکش شدن کلاف هرچند که نفوذ رطوبت کمتر خواهد شد.

آشنایی با درب MDF روکش PVC

راسان درب تولید کننده انواع درب روکش پی وی سی (PVC) می باشد . درب های ام دی اف روکش پی وی سی، از جنس ام دی اف می باشد که روکش آن از جنس پی وی سی (pvc) می باشد که درب "ام دی اف" روکش پی وی سی بیشتر به عنوان "درب ورودی" یا درب آپارتمان کاربرد دارد که ما در سایت راسان درب نمونه مدل این درب ها و نمونه طرح های پر فروش درب ورودی روکش پی وی سی را قرار داده ایم تا شما مشتریان عزیز متناسب با سلیقه خود درب ورودی منازل خود و درب آپارتمان خود را از جنس درب mdf روکش پی وی سی انتخاب کنید.

خرید و قیمت درب پی وی سی

درب اتاق پی وی سی به عنوان درب داخلی ساختمان، مناسب برای درب اتاقی و سرویس بهداشتی است. مقاومت بالای این درب ها در برابر رطوبت و آسیب پذیری موجب شده به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات درب ساختمانی مطرح شود. از درب pvc  با ضخامت 8 میل می توان برای درب ورودی آپارتمان نیز استفاده نمود.

با توجه به تکنولوژی های پیشرفته در تولید دربهای ساختمانی می توان از طرح های متفاوتی از درب های پی وی سی استفاده نمود، از جمله در pvc برجسته ، درب cnc و …

مدل های جدید درب پی وی سی

درب های پی وی سی جدید دارای طرح های مدرن وشیکی می باشد که شما با پرداخت یک هزینه مناسب می توانید بهترین محصولات را برای منزل و محل کار خود تهیه نمایید. با توجه به پیشرفت در ساخت درب و سایر مصنوعات چوبی، مدل های درب پی ویسی نیز بسیار متنوع شده و شما می توانید بهترین و زیباترین محصولات درب ساختمانی را این دسته از درب ها تهیه نمایید. راشا درب به عنوان سازنده درب پی وی سی و مرکز فروش درب پی وی سی در تهران و ایران، آماده عرضه بهترین محصولات با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عزیز می باشد.

منبع : راسان درب





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: